Duyguxxx emzirmek de nasip kısmet işi, etrafınızdakilere hiç kulak asmayın. ilk bebeğimi erken doğumla kaybettiğimde insanlar bana hiç düzgün bakamadın, çok gezdin o yüzden erken doğurdun dediler..halbuki en çok desteğe ihtiyacım olan zamanlardı, o zamandan beri pek kimseyi takmıyorum. onlar der diyecekler ve bitmeyecekler o yüzden boşvereceksiniz.
bazı insanlar sütüm şöyle böyle deyip sanki kendi ürettikleri birşeymiş gibi övünüyorlar, herşey Allah’tan.. lütfen dertlenmeyin, büyüyorlar bir şekilde.