Mavis89 Kızım 20 aylık post açmıştım 3 gündür ateşi düşmüyor yani şurup düşürüyor ama 5 6 saat sonra tekrar çıkıyor ateş dışında bir belirtisi yok ama sizce virütik ya da enfeksiyon olabilir mi yarın hastaneye gidebileceğim ancak
Pinarbek Mavis89 bizimde 3gun ateş oldu sonra ateş bitti öksürük ve burun akıntısı başladı, bugün gittik hastaneye salgın varmış solunum yolu enf. Dedi 3gun daha takip et kotulerse antibiyotik başlarım dedi
Asfgj Mavis89 muhtemelen Boğaz yada kulak enfeksiyonudur. Ateşi düşmüyorsa enfeksiyondan kaynaklanır ve antibiyotik kullanması gerek
Mnurr Mavis89 Geçmiş olsun kuzum benim oğlum da 9 aylık biz de yaşadık çok şükür atlattık devlette bişey yok dendi ve covid testi bile yapıldı ama özelde acil dr sadece muane ile enfeksiyon dedi ve dediği gibi de çıktı bağırskların da ve boğazlarında enfeksiyon çıktı
Mavis89 Pinarbek çok geçmiş olsun ateşliyken de öksürük vs var mıydı en fazla kaç olmuştu jeyfi nasıldı nefes alışı vs
Pinarbek Mavis89 sadece ateş vardı öksürük 3gun sonra başladı, 38.7en yüksekti, keyfi çok yoktu mizmizdi
Mavis89 Pinarbek çok teşekkür ederim bilgi içşn çok geçmiş olsun size de allah şifa versin bir an önce
Mavis89 Mnurr çok geçmiş olsun bize de bişey yok dendi gönderildik ya özele de mi götürsem acaba :( sizin ateş dışında belirri var mıydı peki
Benanneyim Mavis89 bizimde bugün ikinci gün ateşimiz var geçmiş olsun bizde birazdan hasteneye gidicez
Mavis89 Ozgeruya çok geçmiş olsun bize bişey yok dendi kan testi de aldılar çıkmadı henüz ama enfeksiyona benzemiyor dediler sizin başka belirti var mıydı ay allahım ne olabilir ya deliricem :(
Mnurr Mavis89 ateş sadece iştahı kesünlikle yoktu sadece ağlıyodu uyuku ne 3-4 gün bilmedik ki bizim ki 39.7 dereceyi gördü bide eşimde covid di karantinadaydık ambulansla bi devlet hastanesine gittik baktım olmuyo gece yarısı inmeyince özele götürdüm dr dolven ağrı kesici ve antibiyotik verdi 5 gün ateşi düşse bile düzenli kullan dedi çok şükür ilk ve son oldu inşallah bi daha da olmaz
alisileedis Mavis89 Bizimde ilk ateşimiz oldu sonra öksürük kusma hapşırık ve en son ishal eklendi salgın varmış. Antibiyotik kullanmamıza rağmen ciğerine indi 😔 Perişan haldeyiz sizede geçmiş olsun 🙏
Mrs_Mert Mavis89 bizim de 3 gün ateş vardı üstelik 39,7ye kadar çıkıyordu. Boğaz enfeksiyonu çıktı. Ateş sonrası öksürük, burun akıntısı, balgam başladı. İğneler, serum, antibiyotik, hava makinesi derken bitti çok şükür.
Benanneyim Arkadaşlar az önce hastaneye gittik Dr muane etmeden covid testi yaptırıyorlar sizdede öyle oldumu oğlumun sadece ateşi tek var