KoalasMom Z1414 Göğüs ucum olmadığı için slikon uçla emzirdim 5 ay, göğüslerim hiç yara olmadı tahrişte olmadı 🌸
Fridasrose Z1414 kesinlikle gümüş kapak almalısın. İki göğsümün ucuda kopmuştu yara olduğu için gümüş kapak sayesinde iyileşti allah çıkarandan razı olsun
Urasko Z1414 kesinlikle silikon kapak. Gümüş kapata hava almadığı için benim çok daha kötü oldu silikonda hem süt birikiyor yaraya değince göğüs iyileşiyor, hemde hava alıyor