Anne sütü yeterli geliyorsa mamaya gerek yok benim ilk ay gayet yeterliydi sonra azaldı 2. Ay mamaya geçtik geceleri ve gündüz 1 kere mama alıyordu bebeğim smdi iyice azaldı sütüm artık ful mama gidiyoruz önemli olan ilk günler bebeği sarılık riskinden dolayı maksimum 3 saatte bir anne sütü ya da mama ile hangisini alıyorsa artık onunla beslemek. Sonraları zaten bebek kendi düzenini belirliyor acıktıkça veriyorum ben geceleri uyursa uyandırma demişti doktorum 5 saate kadar ama sarılık riski kalkınca dedi bunu, smdi 3 buçuk aylık oldu zaten ne zaman isterse o zaman veriyorum yatınca da kaç saat yatarsa yatsın hiç kaldırmıyorum bebeği kendi Haline bırakmak lazım manyak gibi saat kuruyordum ben:D acıkınca ver iste sarılık riskin yoksa eğer