birkizbirerkekannesii valla canım ben neredeyse her gün amaher gün yüreğimin şiştiğini hissederdim böyle şişerdi yüreğim öyle bir sıkıntı birikirdi içimde hemde benimki 1.5 yaşında başladı 2.5 yaşında hemen hemen düzeldi diyelim zaten şu an 33 aylık oldu az az 3 yaş sendromundan var ama 2 de yaşadığımın yerine hiçbirini koyamam 1 sene sürdü resmen ya ölüm gibi birşeydi ama kimse ölmedi diyelim,çok şey yazasim var ama hicbirsey de yazamıyorum o kadar yaşadım yani öyle diyim sana benimkinin de kardeşi var şu an,hamileydim bende derdim içime akıyordu içerdekine de dert oluyordu valla sancılarım erken başladı zaten bunun stresinden sürekli birşeyi var bu çocuğun yoksa boş yere bu derece olamaz diyordum daha ne desem bilemedim Allah yardımcın olsun klasik bir cümle belki ama geçiyor gerçekten,birde benimkinde istah ve özellikle uyku da çok problem vardı,bizi uyutur kendi uyanık kalırdı o derece yani gece birşey yapacak olsa ruhum duymayacak çünkü öyle bitmişiz ki pilimiz biter babasıyla halı da uyur kalırdık yüzüstü bildiğin ipin ucu kaçmıştı