Rabis43 Kızlar iyi akşamlar nasıl gidiyo alerji durumunuz ben çok zorlanıyorum ne yiyosunuz ne zaman geçer ki bu durum bazı şeyleri kaçırıyorum galiba tam geçmedi yüzünde kızarıklık olarak duruyo. Geçen anneler tecrübenizi paylaşın bizimle.
Simurg Rabis43 Benim kızımın yumurta akına alerjisi var dördüncü ayda çıktı ortaya. Paketli gıdaları da tuketmemeniz lazım kaçak var demişsiniz ya tüm paketli gıdalarda süt ürünleri ve yumurta oluyor. Kızım bir yaşına girdi ama hala yumurtanın beyazını yerse dudak kenarları kızarıyor. Ben diyetimi acali çok oldu ama kızım bir yaşına gelene kadar çok katı diyet yaptım.
Rabis43 Simurg paketli olarak yemiyorum ama mesela başka bı yerde pilav yiyorum içinde tereyağ var mı bilmiyorum daha dikkatli olmam lazım galiba
Aysu1998 Bnim kızımda 1 yaşına girdi süt ve süt ürünlerine yumurta akına alerjisi vardı test yaptırdık hala geçmemiş çok dikkat ettim ama geçmemiş ne zaman geçer acaba 😏
Simurg Rabis43 tabiki tereyağ varsa tetikler. Ben dışarda yemiyordum ve yabancı birinin evinde yiyorsam soruyordum içinde ne var diye
Ozgeruya Rabis43 insallah suan keçi urunlerini ben tuketmeye basladim ama bi acip bi kapiyom tepki gösteriyor
Zzzz Rabis43 evet bugün yoğurtsuz tarhana çorbasına kuzu kıyma koydum yedirdim karnında nokta nokta kızarıklık çıkmış çok moralim bozuk
Ozgeruya Rabis43 1-2 güne tepki veriyor hemen pişik oluyor ilk gluteni actigimizda sabah kanli kaka yapmıştı. Bizim 40 besin test edildi hepsine alerjisi çıktı süt ve et ürünleri, domates sıvı yağ, susam,tahin,balık,gluten,yumurta,ev tozu vs çoğu seye çıktı
Rabis43 Ozgeruya baya şeye çıkmış bende bı test daha yaptırayım geçmiyo yüzü bı türlü ilk yumurta beyazı çıktı ikinci de süt ürünleri çıkmıştı Allah kolaylık versin
Rabis43 Zzzz bende tarhana çorbası vermiştim bı kakasinda çıkmıştı kan sonra kesildi kendiliğinden belki domates yapmıştır bozmayın moralinizi ben onun için üzülüyorum kendim yemeyeyim ama çocuk kilo alamiyo güzel şeylerin tadına bakamiyo
Ozgeruya Rabis43 evet bizim çoğu seye çıktı doğuştan varmış bizim. Sizin kandami deri testindenmi bakildi
Ozgeruya Rabis43 bizim daha hastanede pişik basladi 2 ay gecmedi sonra 3.ayda kakada kan basladi yüzde egzema oldu bidaha devamları geldi