Demetgnc Kızımın ateşi 37 ile 38.9 arası seyrediyor 9 10 saattir. Ateş düşürücü şurup lar da verdim aralıkla ama düşmedi. Doktor antibiyotik yazdı croxilex. Hala ateşi var fitil atmalı mıyım. Antibiyotik vereli 1 saat oluyor
Mom62626272 Demetgnc bizde yüksek ateşle hastaneye gitmiştik kanda ve bağırsakta enfeksiyon çıkmıştı antibiyotik iğne verdi 3 günlük etkisini gösterene kadar ateşi devam eder demişti bi saat erken gibi bekleyin biraz
Aselduru88 Demetgnc bizim de şuan aynı 12 aylık dönüşümlü Calpol veriyorum dolven veriyorum 2 saate tekrar çıkıyor doktora gittim bizede azamox angibiyotik verdi
Lena123 Demetgnc ateş 3 gün devam eder eğer düşmediyse fitil verin antıbıyotıgın yerı ayrı fıtık ayrı antıbıyotık enfeksıyonu tedavı eder fitil agrısını alıp ateşini düşürür
Miniklord Fitiller yasaklandı diye biliyorum birkaç ay önce . Hatta evlerinizde varsa atın dediler ama yine de yanlış bilgi vermeyim 🤷♀️
Demetgnc Miniklord almanyadan gelen Bi fitil kullandık paranox yasaklandı türkiyede paranox_s kullanılıyor diye biliyorum bende. Ama ateşi tekrar 38e çıktı şu an
Defne3105 Canım sen ateş düşürücü ver yine antibiyotik daha etkisini göstermemiş bizde beş altı saat sonda gösterdi bebeğimin ateşi düştü uyudu ama ona rağmen bir gün daha çıktı şimdi çıkmıyor Allah’a sükür iki kere verince ateş düzeliyor antibiyotiği