İyi akşamlar herkese 🌺 hanımlar 8,5 aylık oğlum, kıyafetlerini giyinip çıkarmayı zaten sevmezdi son 1 aydır bez dahi değiştiremiyorum dönüyor emekleyip kaçıyordu, artık bezinin değişeceğini anladığı an katılarak ağlıyor sanki canını yakmışım gibi 😩 eline gün içinde hiç oynamadığı oyuncağı vererek çözüm bulmuştum bir süre bakıp aldanıyordu o da olmuyor şarkı türkü bilumum şeyler var sadece bu esnada dinlettiğim 😩 artık ne şarkı duyar oldu ne oyuncağını görür oldu varsa yoksa çığlık çığlığa ağlama kendini atma 😏 ben bu süreci daha hafif nasıl atlatmasını sağlarım? Survivor gibi adım adım ilerliyoruz altındaki bezi değiştirme esnasında :(