Dun iyidi atlattik dedim heralde, bugun geriden başladı hiçte susmadan agliyor , belli satide yok Uyurken bile kıvranıyor , emerken sinirli hırçli emiyor , her şeyı denedik gazını çikartiyor 5 dk sonra gine mız mızlama demek yeterli çakaramiyor 15 tane hastane gezdik bunun çozumu yokmuş artık 3 ay olsun bekliyoruz sabırsızlıkta , bu ara 2,5 aylığız, ne zaman atlatacaz acaba 🤔