Merhaba guzel anneler, bi kac haftaya ek gida tadimlarina baslayacagiz. Ilk havucla baslamayi dusunuyorum fakat internette sadwce havucu haslayip blender yada catalla eziyorlar. Icine zeytinyag vs koymuyorlar. Burda okumustum yanlis hatirlamiyorsam icine biraz zeytinyagi ve anne sütü koyuyorlardi. Sizler nasil hazirladiniz, zeytin yag koydunuz mu icine kabizlik icin yoksa direk haslayip mi verdiniz. yardimci olursaniz cok sevinirim