Merhaba benim kızımda 6 ay 7 günlük bizde kum döküyoruz bezinde birsey farketmemiştim çok ağlıyordu zaten çok gazlı bir bebek ti sonra doktora gittiğimizde öğrendik nefroloji bölümüne götürmedim sol böbrek de döküyor çok az kalmıştı tekrar ultrason çekilecek bize de genetik faktörler dendi anne sütü alıyor ama mama da yapabilir miş onu da demişti