Kızlar bugün kızımı 1 yas kontrolüne götürdün tahlil verdik şimdi çıkmış doktoru ie yarın konuşacağım ama kendimi çok kötü hissettim demir 39 çıkmış 4 Ay önce bakıldığında iyiydi demir ilacını da çok düzenli vermedim malesef sorum şu 1 yaşında düşük çıkıp sonra topladı mi bebekleriniz ne kadar süre de toparlar bide😔