anna Teemo07 210 tl muayene ama devlet asilat yaptiramazsiniz orada, biz hep saglik ocakta yaptirdik, ozel asilar hastanede yaptik.
Teemo07 anna devlet aşılarını, özel hastaneler yapmak zorunda. Bununla ilgili yönetmelik var. Doğduğundan beri o şekilde yapıyoruz biz. Ama öncekile muayene istiyorlar. Doktor yönlendiriyor.
anna Teemo07 Rica ederim. Dr. Selman Dogukan doktorunu oneririm. Fakat randevular cok cabuk doluyor. Biz dr.Zeynep’e gidiyorduk rutin kontroller icin ama memnun degildim, simdi ona gidiyoruz, simdilik memnunum.
Ltprknn Eslemseni eczaneden aldım ama doktorum başka sehirdeydi gününü söyledi.onceki aşıyla arasındaki zamanı sorabilecek biri varsa sorun isterseniz belirli bir gün olması gerekiyor sanırım.4. Ayda aşılar var diye hatırlıyorum onların üzerinden 1 ay geçmeli
anna Teemo07 Korona basladiginda zature ve baska bir kac asi artik ozel hastanelere devlet vermiyor, saglik ocaklarda sadece yapiliyor.
nursocum Teemo07 oğlumun ilk doktoruydu 1 haftalık kontrolde Mart ayında üzerini dışarda giydirmemi söyledi o gün bu gün o adama gitmem 😅
Teemo07 anna Şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadık ama haklısınız geçen ay bir aşıyı özelde bulamadık. 4.ay aşısında. Onlar da göndermiyorlar elimizde olmayabilir demişlerdi.onun dışında sıkıntı yaşamadık hiç. Yapmak zorundalar dediğim hani ücretsiz diye kabul etmemezlik yapamazlar demekti.
anna Teemo07 Evet, zorunlu asilar ucretsiz yapmak zorundalar. Sadece belli asilarda kistlama var ve bize doktor sağlık ocaga hepsi birden olsun diye saglik ocaga yonlendiriyo. 4. aydan itibaren tum asilar saglik ocaginda yaptirdik.
Teemo07 anna 4.ayı bizde öyle yaptık. Bakalım önümüzde 6 var ne olacak. Gitmeden arayayım da o kadar yolu çekmeyelim. Hatırlattığınız iyi oldu.