Merhaba canım anneler başımızdan geçen bir olayı sormak istedim acaba aynı olayı yaşayan var mı diye
annem bir ay önce kalıcı eyeliner yaptırdı bi hafta öncede ikinci kontrolu yaptılar 700 tl ve 4 yıl geçerli dediler zaten ilkinde ikisinin kuyrugu birbirinden farklıydı ikincisinde düzeltecez dediler neyse bi hafta geçti annemin gözünde eyelinera dair bişe yok silindi😂😂 annemde instadan yazmıs silindi fln diye ekstra ücretle tekrar yaparız demiş annemde mecbursunuz ücretsiz yapmaya demiş neyse yerine gitmiş kadın ısrarla annemi sucluyo bakımını yapmadın ondan silindi diye bakım dediğide krem sürmek kabuk bağlamasın diye ki sürüyo ztn kuruyor çünkü üstüne bide çemkirmişler falan annemde onlara çemkirmiş şikayet edeceğim sizi demiş çıkmış avukatla fln görüştük tüketici hklarına öncesi ve sonrası olarak foto yollayın dedi e devletten böyle bişey yaşayan var mı şikayet eden ? Nasıl bir yol izleniyor para iadesi yapılıyor mu?