Arkadaşlar hayatında ilk defa duyduğum bir şeyi sizinle paylaşacağım. Bugün bir komşu evladıma dedi ki bu babasına benziyor ikincisi de erkek olacak. Ne alaka dedim ben kızım olsun istiyorum niye böyle konuşuyorsun diye. O da biz eskiden hep ilk çocuğa bakıp ikinciyi tahmin ederdik dedi. Siz duydunuz mu yoksa uydurdu mu