Serapkocak Kızlar denemediğim şey kalmadı bütün kremleri denedim bez değiştirdim ne yaptıysam geçmiyor artık altını açmaya korkuyorum gördükçe içim gidiyor
1lina1anne Serapkocak nezamandir var canim bize dr travazol verdi gece surup altini acik biraktim kremi emmesi icin beze gecmesin die pamukla sildim asla islak mendil kullabmadim sonrada sudokrem surdum iki gune gecti off cok uxuluyorum pisige yaa 😔😔
Mom44454 Serapkocak canım yediklerine dikkat ediyormusun benim ilk oğlumda domatesten olmuştu. İkinci oğlumda da oldu şuan bende çok çaresizim
Serapkocak 1lina1anne travazol denemedim aslında ıslak mendil kullansam bile kuru tutmaya çalışıyorum böyle giderse kesinlikle ıslak mendil kullanmicam
Serapkocak cikileyta_yemeliyim ıslak mendil kullanıyorum ama sonrası kurtuluyorum hametan da kullandım ama malesef işe yaramadı
Serapkocak Mom44454 bilmiyorum ki aklıma geldi aslında idrar ve kakası asitli olduğu için mi oluyor diyorum Bi süre asitli şeyleri keseyim bide öyle Bi deneme yapim bakalım
7412002 Serapkocak altını hiçbir zaman ıslak mendille silmiyorum 1 yaşında direk yıkıyorum kuruluyorum eğer pisikse hametol sürüyorum ertesingun geçiyor hametol denediniz mi benim için mucize bir krem herkese öneriyorum
Serapkocak 7412002 denemedim ama malesef ıslak mendil kullanıyorum evdeyken kaka yaptığında yıkıyorum birçok krem denedim
Nurcannn Serapkocak Gül suyu dökün poposuna ve üstüne bebek pudrasını dökün faydasını göreceksiniz mutlaka
Serapkocak Nurcannn gül suyunu deniyim teşekkür ederim bezinden oluyor heralde dedim değiştirdim geçer gibi oldu yeniden kıpkırmızı oldu
Feyzaumay Serapkocak laktoz intolaransı olabilir bebekte bir hekime başvurun genelde geçmeyen pişik onun belirtisidir gaita testi ile kesinleşiyor
1lina1anne Serapkocak gecmeyen pisikte mutlaka dr gostermelisiniz test yapiyorlar sizde rahat edersiniz alerjisini ogrenip
Serapkocak Oztgb1 ıslak mendil kullanıyorum kurtuluyorum ve iki tane krem var onları karıştırıyorum yine önermişlerdi o kremleri
cikileyta_yemeliyim Serapkocak ıslak mendil yerine temizleme pamuklarını deneyin, ne kadar yok yazsa da üstlerinde vardır elbet kimyasal
Uygurelif Serapkocak bebeğim kullandigim antibiyotik yüzünden totosu bildiğin gül kurusu gibi oldu pisliği.. ablam gördü hemen tüp arko krem altı geldi bildiğin boca etti 2.sefere açtığımızda epey iyi düzelmişti. 2. Seferde yine aynı yaptı 3.krre de bepanten pişik önleyici krem sürdü. Hemen dene bence
Serapkocak bernaasn ailem ısrarla pudra kullan diyor bende sırf bu yüzden istemiyorum ama yine de bazen kullanıyorum bebeğimin yüzü isilik doluydu iki kere pudraladım geçti ve bidaha tekrarlamadı
Nurcannn bernaasn tek döküldüğü zaman öyle yapıyor diye bliyorum ben ve pudrayıda çok dökmeyecek tabi ki 😇 şimdilik pişiği alsın yeter ve her altını aldığında bepantol sürsün yeterli diye düşünüyorum pişik bebek için çok zor kremler denemiş geçmemiş malsef