MinikBugram Arkadaşlar avent kullanıyorum ama nuk markaya geçmeyi düşünüyorum iki modeli var hangisini tavsiye edersiniz birde first choice biberon alsam natural sence emzik uyar mı?
MinikBugram BirAlparslanAnnesi peki nature sense emziği first choise biberona uyuyor mu birde kaç numara biberon emziği kullanıyorsunuz acaba
Rose1221 BirAlparslanAnnesi merhaba biz de 9 aylığız nuk biberon aldık. Kutusunda emzik 6-18 M yazıyor sizde de öyle mi
BirAlparslanAnnesi MinikBugram okadarını bilmiyorum aventten nuka geçmiştim bende. Direkt emziğini farklı almadım biberonu bebeğimin ayıyla uyumlu aldıgım için