Mrvtpz İyi akşamlar güzel anneler size bi sorum olucak bebegim 6 ay 10 günlük suan avent biberonundan su içiyor ama alıştırma bardağı almak istiyorum ancak kararsız kaldım Nuk markasımı yoksa Chicco mu önerirsiniz? (Pipetli düşünmüyorum bu arada)
BirAlparslanAnnesi Mrvtpz nuk kullanıyorum çok memenunum akıtma sızdırma yapmıyo hiçbi şekilde ama işin garip tarafı bebeğim zahmet edip kendisi tutarak içmiyo😂😂😂
Ulku_06 Mrvtpz wee baby alıştırma bardağı aldım ben. Öneriyorum ama. İçi hemen kayganlaşıyor yani yosunumsu oluyor ve kötü kokuyor. Ağız kısmında bebeğim dişledi ve hemen koparttı. Akıtıyor şuan.
Mrvtpz BirAlparslanAnnesi bizimkinin tutacağıda mechul ama yinede almak istiyorum büyüdükçe kendisi alr icer diye 😂
BirAlparslanAnnesi Mrvtpz 5 ay bitti 6 oldugunda aldım şuan 9 aylık hala tık yok ahahahah😂😂ama nuk güzel kaliteli imkan varsa tavsiye ederim yani
BirAlparslanAnnesi Mrvtpz amaaan canlarından ötemi tutar tutmazlar canları sağolsun elbet tutacaklar bir zaman 🤩rica ederim