Bugün 3. Ay kontrolümüze gittik ve sadece 300 gr almış mama vermeyelim dedi. Bebeğim aç olduğu için ağlamıyor. Çişli bez sayınızda güzel. Sütünün kalitesini arttıralım dedi. Haftaya Çarşamba bir daha kontrole çağırdı. Ne yesem içsem hemen faydasını görürüm lütfen yardımcı olun hanımlar morelim çok bozuldu