Ysmn123 oğlum 6 aylık doğduğundan beri primadan başka bez kullanmadım, akşam 9 da yatıyor, sabah 9 a kadar bezini değiştirmiyorum, hiç sızdırmadı. Bezinden dolayı da hiç uyanmadı. Ben içerik meselesini tamamen karalamak için olduğunu düşünüyorum. Bir mühendis baba çıktı içinde şu var bu var. Bi kötülediğini sonra övdü falan. Bence önemli olan içerik değil oğlumun rahatlığı. Diğer markalar okadar iyiyse aynı konforu sağlasın o zaman... prima bu işi iyi yapıyor mu ? Yapıyor... Fiyatını da hekediyor bence..