Elifatm1 Merhabalar, bebeğim gazlı bir bebek. Emerken tıkanıyor kendini geri atıyor bu nedenle de hava yutuyor. Daha çok gaz yapıyor. Ne yapmalıyım. Siz ne yapıyorsunuz. Sağıp mı besliyorsunuz
Alpbeybi Elifatm1 gaz damlası kullanıyorum, bi süre sonra alıştı zaten hızlı akışa. Sorun yaşamıyoruz artık
Deleted12 Elifatm1 tayzikli geliyordur sütünüz ondan tikaniyordur. Benimki hiç tikanmazdi. Birsey olmaz meraklanma. Emzirdikten sonra 15 dk midesi dinlensin gazini aldıktan sonra.
Alpbeybi Elifatm1 sab simplex + NBL Probiyotik Drop kullanıyorum. Kesinlikle çok faydasını gördüm. Şuan 3 aylık,
Elifatm1 Deleted12 bir öğünde kaç dakika emziriyordunuz. Doktorum 20 dk emzir daha fazla olursa hava yutar sütün var demişti
cikileyta_yemeliyim Sütünüz tazyikli geldiği için tıkanır. Emzirirken parmaklarınızı makas şeklinde tutun. Gezine kaçmaz bebişin