LaraCroft Kızlar var mı alışverişe başlayan? Neler aldınız? Hangi markaları tercih ettiniz? Neyden ne kadar alacaksınız sonbahar-kış için? Hadi birazda fikir alışverişi olsun 🥳
Deletedmom0099 LaraCroft benim bitti bile 😂 mont ve uyku tulumunu yaz girişinde indirimden almıstım ikisinde de lcw tercih ettim bot lcw aldım yine kot, zıbın, kazak, çoraplı pijama tarzı şeyleri e bebekten aldım kot ceket aldım lcwden, peluş hırka aldım hm’den defactodan da eşofman takımları aldım ve böylelikle bittiii 😊🌸
badeniz LaraCroft Daha başlamadık desem.. Zara, H&M, Defacto, Koton, Lc Waikiki, Trendyol falan bakarım her zaman olduğu gibi. Ne alınacağına gelirseeek.. Mevsimlik mont, kışlık mont, sweatler, kazaklar vs. vs..
MotherOfAlmila LaraCroft Ebebekten sadece kaban ve de kulotlu corap aldim. Her seyini buyuk buyuk ve de zaman zaman aldigim icin gerek kalmadi. Zaten hizli buyuyor, giymedigi dunya sey var.. once onlari giysin. Bir daha ki sene yapariz.
LaraCroft Deletedmom0099 çok hızlısınız bravooo😍 em sevdiğim alışveriş indirimdeyken yazın yapılan alışveriştir ama ben hiç denk gelemem😅
LaraCroft Mom544154 bende lcw bu sene çok beğendim ama fiyatlar hm ile o kadar yakınki alsam mı almasam mı arada kaldım. Yani bir takım var hm ile görünüş olarak nerdyse birebir olduğuna yemin edebilirim ama ispatlayamam😂
LaraCroft badeniz bende hiç başlamadım. Geçenlerde sadece kaydırmaz çorap almak için pançoya girdiğimde indirim vardı 5-6 çorap bide uzun kol tshirt aldım bu kadar😂
badeniz LaraCroft Ben daha hiiiiç almadım, çorap bile. Geçen senekilerle idare ediyorlar. Haftasonu çıkarız diye düşünüyorum.. ☺️