Bugün doktora gittim kızlar gögüsünü aç dedi açtım sıkınca süt karşıya fışkırdı ama 4 saatir sağmadım sağarak verirdim sarılık olduğu için hem mama hem süt ama bazende sağdığımda 40 cc çıkardı doğmazdı mama yapardım 17 günlüğüz 3700 kilosu doktor dediki mamayı kes hiç bi şekilde verme hep emzir dedi 1 hafta sonra tekrar gel dedi şimdi gögüsümü zar zor veriyorum 5 dk emiyor bırakıyor
korkuyorum aç kalır diye şaşırdım napcağıma birden mamayı kesince bana dedi ki makinayla bebeğin çekmesi aynı olmaz dedi emzir dedi başına gelen var mı