elzasl1 ahh şu göğüsler ve sütleri neler çekiyoruz cok olur dert az olur dert bilemeyeceğim canim ama benim oyleydi birini az eksiği için oyle olmustu. Şimdi bu bebegimdede 15. Günde terbiye oldu ben anlayamadım valla aylik kilosunu aliyor 2 aylik ama oyle sertleşmiyor sadece süt inince oluyor.