Tombikdonerartikcokpahali Sab simplex gaz damlasını 19 günlük bebegim kullanabilir mi 😚 kullananlar memnunmu 😊😍
Alpbeybi Tombikdonerartikcokpahali 8 günlükken başladık. 3 kez 10 damla. Çok memnunum ama NBL Probiyotik Drop ile birlikte kullanmanı öneririm
Tombikdonerartikcokpahali Alpbeybi Aaa o nedir neden onunla kullanılacak acaba pek bilgim yok bilgilendirir misiniz 😊
Alpbeybi Tombikdonerartikcokpahali probiyotik bağırsaklar için yararlı bakteriler içerir 🙃 sab simplex’in etkisini arttırıyor beraber kullanınca daha verimli oluyor 😇
ReisinKizi Tombikdonerartikcokpahali 5 günlükken colinox damla kullandım sonra neler neler kullandım kolik bebeğime hiç bir şey fayda etmedi. Senin pıtırcıkta mı gazını çıkaramıyor 🥲
Tombikdonerartikcokpahali ReisinKizi Valla canm aslında baya çok çıkartıyor ama gece sabaha kadar ikiniyor uykusundan uyanıyor bende anlamis değilim ki ağızdan da alttan da sürekli çıkartıyor ama galiba yeterli gelmiyor 😥
ReisinKizi Tombikdonerartikcokpahali benim kızım gazını hiç çıkaramazdı o öyle ıkınır dururdu ama senin ki çıkarabiliyormuş maşallah gazdan değildir belki emiyorsa yediğin bir şey mi rahatsız ediyor acaba?
Alpbeybi Tombikdonerartikcokpahali internette de bulabilirsiniz ama eczaneden öneririm. Bir çok marka var ama bizim kullandığımız NBL Probiyotik Drop günde 1 kez 6 damla
Tombikdonerartikcokpahali ReisinKizi Ah canm çok da dikkat ediyorum yediklerime içtiklerime evet emiyor ah bir anlasam neden yapiyor 😣