Merhaba kızlar geçen hafta 1 yaşındaki kızım tahlil oldu sonuçlarında kansızlık,demir eksikliği,B12 ve kalsiyum eksikliği çıktı çok üzüldüm 😣 damlalarını verdiğim halde böyle oldu…doktor akdeniz anemisi olup olmadığımızı bile sordu 🙁 ya kızıma ne vermeliyim ıspanak,kıyma,semizotu..vs sebzelerden de veriyodum halbuki