Kubrazblr benimki de 37 günlük. Gündüz asla uyumazdı aç diye mama verdim uyumadı gazı var diye dolaştırdım uyumadı. En sonunda emzirme danışmanına gittim bir sorun yok her bebek bir olmaz uyumak zorunda değil dedi. Bana bir rahatlama geldi boşverdim sadece keyif almaya başladım. Çocuk şimdi uyumaya başladı 😂