Minnakelifinannesi Benim kızım hic sevmiyor 3 bucuk aylik ağlıyor sürekli var mi sevmeyen bebek ben saniyordum bütün bebekler sever ama yok nasıl sevdirenbilirim evin içinde katıp sürüyorum 10 dakka sonra ağlıyor
Yigitannesii Minnakelifinannesi 6 aylık hala hiç bi sekilde sevdiremedim en fazla 10 dk duruyor çok zorlanıyorum çıkamıyorum resmen evden
Sinemes Minnakelifinannesi Benim kızımda sevmiyordu, ilk 4 aya kadar neredeyse hiç kullanmadı arabasını ama birdenbire kendiliğinden alışıverdi☺️
busracicek Minnakelifinannesi benımkı hala sevmiyo 5 buçuk aylık, ne bebek arabası ne puset ne normal araba 🙈
Henakiz Yüzü size dönük modelleri daha çok seviyorlar. Bir de ben pusetin koluna aynalı oyuncak astım. Oturduğu bölüme de oyuncak veriyorum. Bayıldığını söyleyemem ama en azından bir süre orada oyalanıyor.
Minnakelifinannesi Henakiz yönü bana dönük oyuncak da astim yinede sevmedi arabayı oyuncağı gözü görmüyor bile ağlıyor bi yere gidemiyorum kucakta taşımak yoruyor
Henakiz Minnakelifinannesi ben ağladığında böyle oyun gibi hızlı sürüp, itip kendime çekiyorum hoop diye yakalıyorum. Valla son çare bir de bunu deneyin. 🙈 Taşımak zor oluyor gerçekten.
Minnakelifinannesi Yigitannesii bende öyleyim bi hastahaneye zor gidiyoruz aylik kontrollü geldiği zaman korkuyorum nasil gidecez dışarıyı da sevmiyor ağlıyor 🥲
busracicek Minnakelifinannesi ben hala sanmaya devam ediyorum arabada uyumayan bebek olmaz diyolardı bırak uyumayı durma durmuyo
yagizinannisi Minnakelifinannesi bizim de sevmezdi puseti ama şimdi çok seviyor içine oyun halısını bile koydum alışsın die oyıncak asın onla konuşun müzik açın koya koya alışır
Yigitannesii yagizinannisi aylardir hepsini yaptım yok sevmeyen sevmiyor zaten evdede durmuyor hep kucak istiyor dışarda da aynı o yuzden
yagizinannisi Yigitannesii şimdiki çocuklar bi değişik valla yaptıramıyorsun istemediği bişeyi allah kolaylık versin 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
-erCansu- Minnakelifinannesi 14 aydan sonra baston Bebek Arabası aldım ona bindi sadece şimdide yürümek istemio 😅