Mom9870 Mihranimmm 18 aylık için 7 8 defa çok gibi. İshal olmadığına emin misiniz? Diş döneminde bu kadar kaka yapmaları normal diye biliyorum, var mı çıkacak dişi?
ikizerkekannesi Mihranimmm sanki biraz fazla gibi benimkiler 23 aylık 2 kere yaparlar kabak ıspanak vs yerse kakada artış oluyor acaba çok mu o tarz şeyler yiyor buarada diş dönemi artış oluyor belki dişde olabilir
Mihranimmm Mom9870 evet dişleri çıkıyor bu ara . Ondan mi acaba bana da çok geliyor fırsat bulamadım doktora gotureyim
Mom9870 Mihranimmm Diş dönemi oğlumda çok yapardı ama biraz böyle sıvı ishale yakın şekilde. Tam ishal denmez ama normal kaka da değil.
Mihranimmm ikizerkekannesi yo öyle fazla yemiyor kabak ıspanak zaten bir şey yemiyor nerden yapıyor bu kadar onu da anlamış değilim