Bebeğim 3 aylık şu an,doğduğundan bu yana Humana mamayı akşam uykuya yatırmadan önce 90 cc olarak veriyorum.Herhangi bir rahatsızlık yaşamadık mama ile ilgili.Ama diğer mamalardan da kullansam mı diyorum.Sizler hangi mamayı veriyorsunuz? Memnun musunuz?