Merhabalar.Pedagog Adem Güneş’in kitaplarını okuyor , videolarını izliyorum.Sürekli üzerinde durduğu bir konu var ısrarla bunu söylüyor.Anne 2 yaşına kadar kesinlikle anneyle ten tene yatmalı ,koynunda uyumalı güvenli bağlanmanın en büyük koşulu bu diyor.2 yaşına kadar kadar o güven duygusunu kazanan çocuk 2 yaşından sonra anneden güvenli bir şekilde ayrılacaktır diyor.Velhasıl kelam bunun üzerinde ısrarla duruyor , çok mantıklı açıklıyor gerekçelerini.Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz ? Bu amaçla bebekleriyle yatanlar var mı ?