Miran2020 Selam kızlar 11.ay ile birlikte hala ayağa kalkmayan ilk adımlarını atmayan bebiş var mı acaba bizim tospikte çaba var sürünme var emekleme halen olmadı biz takipliyiz zaten tüm bölümlerde ameliyatlarımızdan dolayı hiçbir sorun görülmedi ama biraz geriden geliyoruz sanırım….
lollapalooza Benim kızım da 11 aylık olmak üzere. Hiç üzülmeyin. Birinin başarabildiğini diğeri yapamıyor. Mesela hâlâ suluk, alıştırma bardağı kullanamıyor. Genzine çok kaçıyor. Sizin sağlık sorunlarınız da olmuş. İlla ki kalkıp yürüyecektir Allahın izniyle.