sahranur https://ty.gl/qycisaq8mq bu ütüyü kullanan var mı? Memnun musunuz philips azurla bunun arasında kaldım 😏🥰
Gizembickici sahranur philips azuru kullanmadim ama tefalin ultimate modeli var bende. Gerçekten cok memnunum 🌺
Brcdrnlila sahranur bende var philips azur elite modeli 3 kademeli ayarı var ütü konusunda buhar destekli kullanıyorum eşimin katlanan gömlek yerleri var keten bi oralar düzeltmiyor sinir oluyorum onun dışında iyi biz aldığımızda iyiydi fiyatı şimdi uçmuş😳
Sherlock1180 sahranur philips azur pro al arkana bakmazsın bir daha harika bir ürün 5 senedir kullaniyorum
Mom62636362 Brcdrnlila Bende de bu model var, yani neden fiyatı şuan böyle hiç anlamıyorum normal ütü işte 🤷🤷
Efe_buglikoo sahranur evet açıyor kireç problemini bilmiyorum buranın suyunda var cünkü kireç zaten ama güzel 👍
Brcdrnlila Mom62636362 evet her şeyin fiyatı yükselmiş pandemiden önce ne aldıysam fiyatı şimdi bakıyorum uçmuş hepsinin🤦🏻♀️Battık gidiyoruz valla
Ozlemderin Bütçesi olan kesinlikle pişman olmıcagıznız ürün Kazanlı ütü bas geç buharla bastırmayla uğraşmıyorsun jilet gibi gömlek fitili ,normal ütüler benim için işkence herkese öneririm yıllardır kullanıyorum