btlarn14 Neler yapıcaksınız kızlar hediye vs dağıtacak mısınız ? Neler olucak benim aklımda bir kaç fikir var ama yine de fikir alış verişi olsun istedim ☺️
Mom0976 Parti hediye vs yapmayı düşünmüyorum. Onun yerine yetimlere bir pasta almayı düşünüyorum veya yemek ısmarlamayı 🧚♀️
btlarn14 Mom0976 çok güzel düşünmüşsünüz 😇 bir arkadaşımda yapmıştı geçen yıl çocuk esirgeme kurumuna hediyeler ve pasta yollamıştı 🤍
Tosbik3056 btlarn14 hayvan doğa konsepti var aşırı güzel oldu arkadaşım yaptı bende mavi beyaz balon süslemesi masaya süslemeler almayı düşünüyorum şeker hamuru pasta yaptırcam inşallah evde yapmayı planlıyorum
btlarn14 Tosbik3056 herkes safari konsepti yapıyor ya küçük prens yapmak istiyorum bende 🥰bende evde yapıcam
Tosbik3056 nneslihan yaaa yazılara bayıldım bide profinzde lina fena şeker ısırasım geldi maşallah prensese
Tosbik3056 btlarn14 aynen ya ben safari bayıldım ama kucuk prens nasıl kız bendemi yapsam heves ettim, bak 🙈😀
btlarn14 Tosbik3056 https://www.hizliresim.com/9wto81k bu kıyafeti 🤍 https://www.hizliresim.com/rck4ck4 Bunlar hediyeliklerimiz kitap ayracı yanına bir de tohumlu kalem alıcam https://www.hizliresim.com/fee9zur Pastamız da böyle olucak inşallah 😍
Tosbik3056 nneslihan bende böyle bir yazı yazmaya heves ettim nereden sipariş ederim böyle bişeyi acaba benim oğlum 13 aylık olcak doğum gününü daha yapmadık 🙈🤣