Ada_buyuksoy Merhaba arkadaslar kızım 1 yaşında. Emeklemeye yeni başladı sıralıyor, elinden tutunca parmak ucunda yürüyor. Normal midir?
Ada_buyuksoy Tugbagunes Sizinki kac yasinda? İnternete baktim da nörolojik bi problem de olabilir yaziyordu tedirgin oldum doktora mi götürsem diye