reynwoman merhabalar, o dönemde bizde baya zorlanmıştık. Normalde de iştahlı bir cocuk değil, cok yemek secer, ve kendi beslenmek isterdi (normalde tamamen blw yapmıyordum). daha sonra da bir atak dönemi de geliyor. Ondan sonra nispeten düzeldiği zamanlar oldu. Ama en iştahsız ve zorlandığım dobem o zamandı. O donemden sonra neredeyse tamamen blw ye gectik, kasık ve catal kullanımına basladı ( cunku yesin diye her seyi denemiştim bir yaş civarında) ama o zaman sevdiği seyleri reddetti bi daha da yemedi. Geciyor ama iz bırakıyor😃