Benim bebeğim de 4 aylık oldu düzenli güzel uyuyan bebeğim gitti saatlerce ugrasmama rağmen uyumayan bir bebek geldi ne yaparsam yapayım mutlu olduğu anlar çok az sürekli mizmizlanıyor sürekli bir ağlama memnun olmama hali var gündüz toplasan 1 saat anca uyutabiliyorum parça parça gece 11 12ye kadar böyle devam ediyor çok yorucu atağın bitmesine daha çok var 🤦🏻♀️