Bahcemizin seftalisi vardı ufak ufak direk buzluğa koydum nasıl olcak bilmiyorum denemek icin güzel olursa yoğurdunun icine falan vermeyi düşünüyorum bizimkide dört aylık bahcemizin kabaklarını ufak ufak posetlere ciğden koydum kışın buharda haslayp vermeyi düşünüyorum