Asya001 Anne888 ben 2. El eliptik bisiklet aldım haftanın 5 günü yarım saat sürüyorum çok iyi geliyor
Anne888 BirAlparslanAnnesi 28 günlüğüm 12 gün sonra 40ım çıkacak ağrım falan yok yapsam sıkıntı olur mı
tgba-22 Anne888 evet ben de merak ediyorum bunu leslie yapmak istiyorum ama 1 haftaya 40 m cıkacak inşallah
BirAlparslanAnnesi Anne888 bence daha cok erken bukadar ecele etmeyin Allah muhafaza iç dikişlerinizi yırtarsınız