Hanımlar sütümü sagacagim.gece ne olur ne olmaz bebeğim doymazsa sütümü içsin diye. Diyelim sabah sagdim süt hemen buzluğa mi atayim.? Dolabın içinde beklese olur mu? Sonra öğlen sagdim onu da mı o şekilde yapayım sabahkiyle oglenkini birlestirmeyeyin mi? Sagdigim süt dolabın içinde buzlukta değil geceye kadar bekler mi?Sonra buz tutan sutu bebeğime nasıl vereyim çözülmesini mi beklemem lazım?
Belki saçma ama ilk bebeğim bilmiyorum bisey. 36 gunluk hep emzirdim sanki gece sütümü azaldığını hissediyorum bebeğim de uyumuyor doymuyor gibi geliyor.:(