Merhaba sevgili anneler
Oğlumun bir türlü geçmek bilmeyen gazı var. 3. Aya kadar gayet guzel sekilde gazini cikariyordum. Masaj, sicak havlu, gaz ilaclari, yuz ustu yatirma, rezene kimyon.. Ama simdi hic biri fayda etniyor. Gazı mı yok acaba dicem ama uykuda kivranarak uyaniyor. Uykumuz yoktu dogdugundan beri. Ama simdi gece uykularıda bozulmaya başladı 🙄 var mı aramızda benim gibi olan bir çözüm bulan..