Hilalmirza Merhaba 45 günlük bebeğime aptamil mama kullanıyorum anne sütüyle beraber ama aşırı derecede gaz yapıyor uyku düzeni kalmadı bebelac gold ve sma mamayı duydum kullananlar Var mı ?
Lidya21 Hilalmirza hipp mama. Hem gaz ve kabızlık yapmayan veya en az yapan mama diyelim hemde diğer mamalara göre şeker oranı daha düşük doğduğundan itibaren kızıma kullandım hala kullanıyorum 1,5 yaşındayız😁