Beyzazeynep Merhabalar. Yeni yemek takımı(6 kisilik) catal kasik bicak takimi kahve makinesi ve granit tencere seti alacagim. Kullandiginiz modelleri yazabilir misiniz? Bakayim oneri olsun banada :) tesekkur ederim skmdiden
Yaseoo Beyzazeynep asla granit alma bnm ceyz setmde var kullandığım 2 ay oldu hemen soyuldu bide mrka bok gbi cıktı
Beyzazeynep Hafisee bende firina girebilenlerden almistim pismanim tutacaklarida granit tutulmuyo altida granit ocakta kayiyo cok zorluyo
Beyzazeynep Yaseoo benimkilerde granit aslinda memnunum soyulma vs olmadi 4. Yil ama full granit tutacajlari alti vs o yuzden zorluyo artik beni
Yaseoo Beyzazeynep bn hiç mennum değilm karacanın hiç brseyi güzel değil nevresm takımı hariç öbürleri kötü
Beyzazeynep Yaseoo ben bernardodan almistim ama suan aklim karaca biogranitlerde iyi degil mi diyosunuz
Yaseoo Beyzazeynep biogranit değil bnm bnm sdce granit 😂 düşünün daha 2ay oldu kullandgm ve alırken 5 yıl garanti var demşlrdi smdi 2 yıl diyolar götürcm Karaca magazasna