Merhaba anneler,
Kendi ailem il dışında. Su an bulundugumuz yere 3,5 saat uzakta. Babam diyor sizi götüreyim bize biraz durun. Bu aralar çok bunaldım. Kayınvalidem yakın ama bana faydası yok… hiç yok değil hakkını da yemeyeyim ama beni rahatlatacak kdr da değil… kızım çok hateketlendi Allah sağlık versin. Uzatmayayım 1yasında bebek ile bu kdr saatlik yol zor olur mu? Nelere dikkat etmem gerekir, sunu sakın unutma, aman ha dediğiniz bir şey var mı?
En son 2 aylıkken gitmiştim. Onzaman yol boyu pusette uyudu. Ama şimdi öyle değil. Haliyle bu beni endişelendiriyor.