Vera1810 Henüz vatandaşlığa başlamadım ben, Ocak civarında başlamayı düşünüyorum. Matematik soru çözerek yapılan bi ders bence, sade anlatımın bi faydasını görmüyorum ben, Türkçe de benim de eksiklerim var, şimdilik soru çözüyorum elimdeki kaynak bitince ya da yarılayınca konu dinleyeceğim sanırım, hala pek bi fikrim yok Türkçeyi nasıl çalışmam gerektiği hakkında