9 ay 7 günlük bir prensesim var aslında ben ona minik mucizem diyorum çünkü evlendikten sonra 8 yıl bebeğim olmadı ne aşılama ne tüp bebek denemek nasip olmadı hep bir sorun çıktı sonra hiç beklemedigim bir anda kendiliğinden hamile kaldım çok şükür rabbime tam mucize.simdi o beşikte uyuyor ve ben telefondan resimlerine bakıyorum iyiki anneyim çok şükür Allah’ım bin şükür