havalar soğumaya başladı. bebeğim şimdi sandalet ve hafif kapalı bi ayakkabı giyiyor. ikisinin de sezonu geçiyor. kapalı ayakkabı alacağım ama karar veremiyorum. çok soğuk bi şehirde değiliz acaba hem bot hem spor ayakkabı mı alsam yoksa su geçirmez rahat deri bi spor ayakkabı alıp sezonu onunla mı geçirsem. çünkü biz de kışı spor ayakkabı ile geçirebiliyoruz. sadece birkaç gün kar olursa sadece kar oynamaya çıktığımızda kışlık ayakkabı giyiyoruz. 😅
alıp alıp kullanılmayan şeyler çok olunca böyle bir ikileme düştüm. aşırı soğuk olmayan şehirlerde siz nasıl ayakkabı düşünüyorsunuz özellikle çok rahat ayakkabı kullananlarınız varsa önerebilir misiniz hanımlar🌺