Busra15 Merhaba sevgili anneler , yeni doğum yaptım bebeği yikadiktan sonra cildinde kızarıklıklar oldu kabarık sivilce gibi nedir bilmiyorum yardımcı olabilecek biri var mı ?
ikiprens_annesiii Busra15 ben üni baby ile yıkıyordum oğlumu yüzü 1 ay egzama gibiydi sonra doktor bi şampuanı değiştir bakalım dedi. Sebamed aldım geçti çok şükür. Sizde bi değiştirin isterseniz