Ada-Lina evet canım sarı renk aynı, bizim de iki haftadır var valla hele dün sancidan ağladı iki saat susturamadik banyo falan yaptırdık zaten gündüz uykusu yok gibi bir şey sancidan uyuyamiyor gece bir tık daha iyi… Yüz üstü iyi geldi ben şu an bakarak oluyorum reflü yatağında yatıyor bir de o yüzden rahatim biraz daha