Tulaypusat bazı çocuklar maalesef araba yolculuğunu sevmiyor bende de var 10dakikalık gideceğimiz yere bile ağlıyo hele oto koltuğuna deli oluyo 😒 bu arada benimki bebek arabasını da sevmez ille benim kucağımda olacak, sözde kız çocukları babacı olurdu.